De oma van Mauro, Mieke van Erp, was geschrokken dat haar kleinzoon voor reclamedoeleinden gebruikt werd op de Telegraaf. Een bedrijf dat emailadressen en adresgegevens van bezoekers probeert te ontfutselen had een “Vind jij dat Mauro moet blijven ja/nee” reclame op de site van de Telegraaf staan. Deelnemers konden een Mini winnen. De Telegraaf heeft ondertussen het contract met het marketingbedrijf verbroken. Mini Nederland geeft aan verder niets met de actie te maken te hebben.
Zoeken
Nieuwe berichten
- Gemeente Purmerend wil referendum afschaffen
- Heldhaftige brugklasser stopt bus nadat bestuurster onwel was geworden
- Braziliaanse burgemeester, 65 jaar, trouwt met 16-jarig model nadat hij moeder hoge functie had bezorgd
- Amerikaanse vrouw opgepakt in Sydney, ze had een gouden pistool in haar bagage
- Poolse bergbeklimmer redt Indiase bergbeklimmer uit kloof op de Himalaya
- Dronken passagier plast op medepassagier
- Zo kom je dus aan 18 kittens
- Buurman wilde ook graag op het feestje komen
- Thaiboksen met een blinddoek voor is best lastig
- Kinderen kunnen schattig zijn en soms ook niet