+

    Nieuws.Social

  • Rapport: ‘Marketing Strategies for the Moments That Matter’
    De feestdagen zijn al lang niet meer een afgebakende periode tussen Black Friday en Kerst. Volgens Mailchimp haar rapport Holiday Shopping Unwrapped loopt de “holiday season” tegenwoordig door in meerdere fases, met uiteenlopende emoties, koopmotieven en kansen voor merken. Voor marketeers betekent dit dat succes niet alleen draait om kortingen,... Read more »
  • Wereldwijde Clock Off-campagne naar Nederland
    Malibu, 's werelds meest verkochte Caribische rum met kokossmaak, brengt haar wereldwijde Clock Off-campagne deze zomer naar Nederland. Tijdens de introweken in Tilburg en Breda verrast het merk studenten met een tropisch mini-feestje waarin één ding ontbreekt: de smartphone. Bezoekers leveren hun telefoon in bij de ingang en stappen een... Read more »
  • VPRO: ‘Als beeld alle andere vormen van communicatie overneemt’
    Van de eerste experimenten met de camera obscura en de gebroeders Lumière tot de hedendaagse wereld van YouTube en sociale media: And the King Said, What a Fantastic Machine laat zien hoe beeld zich in ruim tweehonderd jaar heeft ontwikkeld tot een miljardenindustrie. Regisseurs Axel Danielson en Maximilien Van Aertryck... Read more »
  • Video[VIDEO] TEDx: ‘Hoe stress ons brein enorm beïnvloedt’
    Hoe stress jouw brein beïnvloedt? Madhumita Murgia  legt uit. Ervaart u onrustige nachten, bent u prikkelbaar of stemmingsgevoelig, vergeet u kleine dingen en voelt u zich overweldigd of geïsoleerd? U bent niet de enige. Waarschijnlijk ervaart u stress. Hoewel stress in bepaalde situaties nuttig kan zijn – bijvoorbeeld bij het leveren... Read more »
  • VideoCampagne: ‘Nike presenteert ‘life of the mind’ met skateboarder Nyjah Huston”
    Nike heeft een nieuwe campagne gelanceerd rond de introductie van de Nyjah 4-sneaker, met in de hoofdrol de professionele skateboarder Nyjah Huston. De productie werd ontwikkeld door het onafhankelijke bureau Thesis, dat bekendstaat om zijn creatieve benadering en eerdere samenwerking met grote merken. Het bericht Campagne: ‘Nike presenteert ‘life of... Read more »
  • Global Technology Industry Association heeft Global Leadership Committee (GLC) opgericht
    Global Technology Industry Association heeft nieuw Global Leadership Committee (GLC) opgericht Het bericht Global Technology Industry Association heeft Global Leadership Committee (GLC) opgericht verscheen eerst op AI Nieuws Marketing: AI,digital,nieuws,onderzoeken,cijfers,trends.... Read more »
  • Wandelevenement ‘24 The Planet’ goede doel, 6 september in Amsterdam: ‘Wandelen voor impact’
    Op zaterdag 6 september vindt in het Amsterdamse Vondelpark de vijfde editie plaats van 24 The Planet, de 24-uurs wandeluitdaging voor het klimaat. Deelnemers lopen – individueel of in teamverband – 24 uur lang om geld in te zamelen voor Justdiggit, dat werkt aan het vergroenen van Afrika. Nieuw dit... Read more »
    +

    team5pm

  • What’s the impact of YouTube advertising on my brand?
    What is a Brand Effect Measurement?  YouTube statistics alone - such as views, watch time and subscribers - are not sufficient enough to measure and determine the impact of YouTube on your brand. A YouTube Brand Effect Measurement is quantitative market research that gives insight into the performance of your... Read more »
  • How Does a Social Agency Drive Better Engagement?
    Engagement isn’t accidental What’s the secret behind brands that consistently see high engagement on their social channels? The answer: smart social agencies. So, how does a social agency drive better engagement? It’s no longer just about posting lots of content or choosing the right hashtags. Real engagement requires strategy, data,... Read more »
  • VideoHow to choose the right YouTube agency?
    You want to achieve lasting success on YouTube, but finding the right specialist is a challenge. The question, “how to choose the right YouTube agency?” is essential for every serious marketer. The right choice determines whether your brand will grow in visibility, engagement, and return. YouTube is the channel to... Read more »
  • VideoWhat services does a good YouTube agency offer?
    What makes a YouTube agency truly stand out? Perhaps you’re wondering: what services does a good YouTube agency offer? Here’s the direct answer: a good YouTube agency delivers a comprehensive package of services, including YouTube strategy, content creation, YouTube SEO, data analysis, advertising, and hands-on community management. Only by smartly... Read more »
  • VideoWhat makes a YouTube agency the best choice?
    Why is a YouTube agency the best choice for your brand’s success on YouTube? The competition is fierce and only true specialists give your brand the right edge. Every minute, thousands of new videos are uploaded. What makes a YouTube agency the best choice is their understanding of both the... Read more »
  • team5pm appointed as social agency for SPIL’s mission to transform news for Gen Z
    team5pm announces its appointment as social media agency for SPIL, the independent journalism platform dedicated to addressing news deficiency among Gen Z. This partnership aims to solidify SPIL’s presence across TikTok, Instagram, and YouTube, providing engaging and reliable content tailored to younger generations’ needs. team5pm has been working with SPIL... Read more »
  • BrandMR breaks down barriers in the legal profession with an impactful campaign
    Legal service provider BrandMR (pronounced as "BrandMeester") is launching a new campaign together with social agency team5pm and Medianauts, which powerfully highlights the doubts and uncertainties people face during a legal conflict. At the heart of the campaign are true client stories, supported by footage from real cases. The campaign... Read more »