+

    Archie CRM - Nieuws en Blog

  • Klantdata verzamelen in 4 stappen
    Klantdata verzamelen en Account Based Marketing gaan hand in hand. In 4 stappen wordt duidelijk hoe het proces in elkaar steekt. The post Klantdata verzamelen in 4 stappen appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • 6 sales- en marketingprojecten voor meer omzet
    Tips en ideeën om tijdens de zomer interessante projecten op te starten die bijdragen aan meer omzet The post 6 sales- en marketingprojecten voor meer omzet appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Hernieuwde samenwerking Keyser & Mackay en Archie Europe
    Dankzij een hernieuwde samenwerking tussen Keyser & Mackay en Archie Europe, gebruikt eerstgenoemde weer de Archie CRM software. The post Hernieuwde samenwerking Keyser & Mackay en Archie Europe appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Archie introduceert nieuw ‘crm training’ programma volledig online.
    The post Archie introduceert nieuw ‘crm training’ programma volledig online. appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Offerte maken? Voorkom deze 3 onhandigheden
    Een offerte maken voor potentiële klanten gaat niet altijd foutloos. Voorkom deze drie veelgemaakte onhandigheden en maak sterkere offertes The post Offerte maken? Voorkom deze 3 onhandigheden appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • CRM voor het MKB
    CRM zal wel alleen voor grote bedrijven geschikt zijn met evenzo grote budgetten. Nee hoor. CRM is ook weggelegd voor kleine bedrijven, het MKB. The post CRM voor het MKB appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • ERP is geen CRM
    ERP (Enterprise Resource Planning) is een handig systeem, maar het is geen CRM. Moeten deze twee systemen gescheiden blijven? The post ERP is geen CRM appeared first on Archie CRM.... Read more »
    +

    CRM – Frankwatching

  • Alles uit je omzet halen met een CRM-systeem [7 manieren]
    Een CRM-systeem helpt je om orde te scheppen en een overzicht van je klantinformatie te krijgen. Op die manier kun je gestructureerder werken met je klantrelaties. Maar wat betekent dat voor jou als verkoper? En hoe kun je een CRM-systeem in jouw voordeel gebruiken? Hier zijn zeven voorbeelden van slimme... Read more »
  • CRM: 6 tips bij je strategie & implementatie
    Welke kant wil jij op gaan met jouw Customer Relationship Management? Op welke manier wil jij jouw klanten tevreden stellen? Via welke kanalen wil je in contact blijven met jouw klanten? En op welke manier wil je de CRM-software in jouw onderneming implementeren? Deze vragen, én nog veel meer andere... Read more »
  • 3 grote uitdagingen met een CRM-systeem [+ handige tips]
    Lead- en klantgegevens zijn de kroonjuwelen van elk bedrijf. Een goed beheer van deze gegevens is belangrijk. Hoe meer je weet over leads en klanten, hoe beter je ze kunt bedienen en hoe groter de kans op een verkoop. Maar ook als je een CRM-systeem gebruikt, blijven uitdagingen over. Ik... Read more »
  • 4 automatiseringstools voor maximale tijdwinst
    Er zijn veel tools waarmee je veel zaken in je bedrijf kunt automatiseren, zonder grote kosten. In dit artikel deel ik mijn ervaringen met Typeform, Airtable, Gmail en Zapier aan de hand van een voorbeeld (orderverwerking). Zo hoop ik je te inspireren, daarbij ben ik ook benieuwd naar jouw tips... Read more »
  • Customer obsession is key: de lessen van Sky
    De organisatie die de beste digitale beleving (‘digital experience‘) biedt, heeft de grootste kans om te overleven in onze snel veranderende wereld. Dit vereist een obsessie met de klantbeleving (‘customer obsession‘) waar organisaties nu mee moeten beginnen, voordat het te laat is. Dat inzicht was de rode draad op het... Read more »
  • Zo kies je het juiste CMS [10 technische factoren]
    Het kiezen van het juiste web-CMS is geen sinecure. Regelmatig vragen mensen mij waar ze bij die belangrijke keuze op moeten letten. Een vraag die lastiger is dan hij lijkt, want er is geen pasklaar antwoord. Verschillende systemen spelen in op verschillende behoeften. Het is daarom vooral belangrijk om na... Read more »
  • Customer experience is geen rocket science: 4 tips
    Hoe moeilijk kan het zijn om klantvriendelijk te zijn? De theorie over customer experience is zeker geen rocket science. Toch tonen alleen social media al elke dag ontelbare voorbeelden van niet-klantgerichte acties. Is het dan echt zo lastig in de praktijk? Het realiseren van een optimale customer experience, wat wordt... Read more »
Mijn Web Nieuws