+

    Archie CRM

  • Hernieuwde samenwerking Keyser & Mackay en Archie Europe
    Dankzij een hernieuwde samenwerking tussen Keyser & Mackay en Archie Europe, gebruikt eerstgenoemde weer de Archie CRM software. The post Hernieuwde samenwerking Keyser & Mackay en Archie Europe appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • 6 onmisbare CRM toepassingen voor marketing
    CRM-software en marketing gaan hand in hand. Hoe kun je als marketeer voordeel halen uit CRM-software? The post 6 onmisbare CRM toepassingen voor marketing appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Wat is CRM?
    Wat is CRM of Customer Relationship Management? CRM is een bedrijfsstrategie waarin de klant centraal staat en toegespitst is op interacties met de klant. The post Wat is CRM? appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Maak van marketing en sales de ultieme leadmachine met Account Based Marketing
    Account Based Marketing is een krachtige methode voor leadgeneratie. Hoe je die leadmachine inricht en succesvol inzet lees je in dit artikel. The post Maak van marketing en sales de ultieme leadmachine met Account Based Marketing appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • De kracht van CRM-integraties voor jouw bedrijf
    Haal meer uit CRM door koppelingen met andere systemen. Inzichten over CRM-integraties en hoe deze zorgen voor nieuwe mogelijkheden om effectiever en klantgerichter te werken. The post De kracht van CRM-integraties voor jouw bedrijf appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Zo creëer je een commerciële strategie – draagvlak en CRM
    Bezig met een commercieel plan voor 2022? Een aantal bruikbare tips om ervoor te zorgen dat het plan de meeste kans van slagen heeft. The post Zo creëer je een commerciële strategie – draagvlak en CRM appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Zo creëer je een commerciële strategie – tips en valkuilen
    Hoe kom je tot een commercieel plan dat breed gedragen wordt en het meeste kans van slagen heeft? Een paar bruikbare tips. The post Zo creëer je een commerciële strategie – tips en valkuilen appeared first on Archie CRM.... Read more »
No RSS Item
    +

    CRM – Frankwatching

  • Is jouw CRM-strategie futureproof voor Gen Z? [3 tips]
    In de marketingwereld is het geen geheim dat een sterke CRM-strategie helpt om je business futureproof te maken. Je bent tenslotte bezig met het behouden van je klanten en hun waarde en loyaliteit te vergroten. Maar ben jij als CRM-marketeer goed genoeg voorbereid om Generatie Z aan te kunnen? Om... Read more »
  • CRM-systeem implementeren in 6 concrete stappen
    Customer relationship management (CRM) is een onmisbaar instrument voor bedrijven die streven naar klantgerichtheid en het optimaliseren van hun verkoopprocessen. Om alle voordelen uit een CRM-systeem te halen, is een goede implementatie noodzakelijk. In dit artikel leg ik je stapsgewijs uit hoe je zo’n systeem kan integreren in jouw bedrijf.... Read more »
  • Kansen voor CRM in de cultuursector? Geen kunst!
    Customer Relationship Management is binnen de cultuursector inmiddels een bekend begrip. Bijna alle cultuurmarketeers onderkennen tegenwoordig het belang van CRM en gebruiken termen als segmentatie, personalisatie en klantloyaliteit. CRM-platforms zijn de afgelopen jaren echter flink veranderd. Benutten cultuurbedrijven de kansen die CRM ze biedt? Om deze vragen te beantwoorden, neem... Read more »
  • Video3 tips om je CRM-systeem beter bij te houden in Excel
    Je hebt goede voornemens en plannen gemaakt om je CRM nu goed bij te houden. Met deze 3 tips is de kans groter dat het je gaat lukken. Een nieuwe start geeft vaak nieuwe energie. Je begint lekker met een schone lei. Vanaf nu ga je het heel anders doen.... Read more »
  • Hoe jouw omzet stijgt door het juiste CRM-systeem
    Verwachtingen overtreffen, meer en vooral betere deals sluiten, sterkere relaties opbouwen met klanten: dat is exact wat je wil als salesmanager of eigenaar van een bedrijf. Maar de grote vraag is: hoe doe je dat? Voordat we met een oplossing komen – want, ja, die bestaat! – is het belangrijk... Read more »
  • Customer relationship management in de luxe-industrie: de belangrijkste lessen
    In veel bedrijven wordt 80% van de omzet behaald door 20% van de klanten (*). Stel dat je van dit gegeven kunt profiteren en meer inkomsten uit deze 20% kunt halen? Het begint allemaal met customer relationship management. Je hebt er al over kunnen lezen in mijn vorige artikelen. In... Read more »
  • 7 trends in luxemarketing, waar elke marketeer van kan leren
    Luxemarketing is inspelen op emotie. Maar welke tools gebruikt de industrie hiervoor en op welke doelgroepen richten zij zich? Ik deel met je 7 trends in luxemarketing die relevant zijn voor elke marketeer. De luxe-industrie en haar marketing beslaat veel verschillende sectoren: van horeca, hotels en exclusieve dienstverlening tot luxe... Read more »