+

    Archie CRM - Nieuws en Blog

  • Tips voor jouw commercieel plan voor 2022 – deel 2
    Bezig met een commercieel plan voor 2022? Een aantal bruikbare tips om ervoor te zorgen dat het plan de meeste kans van slagen heeft. The post Tips voor jouw commercieel plan voor 2022 – deel 2 appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Tips voor jouw commercieel plan voor 2022 – deel 1
    Hoe kom je tot een commercieel plan dat breed gedragen wordt en het meeste kans van slagen heeft? Een paar bruikbare tips. The post Tips voor jouw commercieel plan voor 2022 – deel 1 appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Account Based Marketing: een nieuwe invulling van de AIDA
    Account Based Marketing (ABM) is een relatief nieuwe b2b-marketing- en salestechniek die de buyers journey gericht ondersteunt. The post Account Based Marketing: een nieuwe invulling van de AIDA appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Klantdata verzamelen in 4 stappen
    Klantdata verzamelen en Account Based Marketing gaan hand in hand. In 4 stappen wordt duidelijk hoe het proces in elkaar steekt. The post Klantdata verzamelen in 4 stappen appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • 6 sales- en marketingprojecten voor meer omzet
    Tips en ideeën om tijdens de zomer interessante projecten op te starten die bijdragen aan meer omzet The post 6 sales- en marketingprojecten voor meer omzet appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Hernieuwde samenwerking Keyser & Mackay en Archie Europe
    Dankzij een hernieuwde samenwerking tussen Keyser & Mackay en Archie Europe, gebruikt eerstgenoemde weer de Archie CRM software. The post Hernieuwde samenwerking Keyser & Mackay en Archie Europe appeared first on Archie CRM.... Read more »
  • Archie introduceert nieuw ‘crm training’ programma volledig online.
    The post Archie introduceert nieuw ‘crm training’ programma volledig online. appeared first on Archie CRM.... Read more »
    +

    CRM – Frankwatching

  • Zo start je met het automatiseren van je marketing [5 tips]
    Bij het automatiseren van je marketing gaan we er vaak vanuit dat je daarmee de capaciteit van het marketingteam op zal schalen. Dat kan inderdaad een voordeel zijn, maar geautomatiseerde marketing moet je vooral zien als een tool om de klantbeleving (nog) beter te maken. Het kan, door te reageren... Read more »
  • Met offline databronnen meer inzicht in je campagneresultaten [4 stappen]
    Het koppelen van offline databronnen geeft je inzicht in wat er gebeurt nadat een bezoeker een webformulier heeft ingevuld, of via de telefoon een abonnement afsluit. Alleen, hoe krijg je als marketeer inzicht in wat er na deze initiële interactie gebeurt? Offline conversion tracking (OCT) geeft hier antwoord op. Het... Read more »
  • Alles uit je omzet halen met een CRM-systeem [7 manieren]
    Een CRM-systeem helpt je om orde te scheppen en een overzicht van je klantinformatie te krijgen. Op die manier kun je gestructureerder werken met je klantrelaties. Maar wat betekent dat voor jou als verkoper? En hoe kun je een CRM-systeem in jouw voordeel gebruiken? Hier zijn zeven voorbeelden van slimme... Read more »
  • CRM: 6 tips bij je strategie & implementatie
    Welke kant wil jij op gaan met jouw Customer Relationship Management? Op welke manier wil jij jouw klanten tevreden stellen? Via welke kanalen wil je in contact blijven met jouw klanten? En op welke manier wil je de CRM-software in jouw onderneming implementeren? Deze vragen, én nog veel meer andere... Read more »
  • 3 grote uitdagingen met een CRM-systeem [+ handige tips]
    Lead- en klantgegevens zijn de kroonjuwelen van elk bedrijf. Een goed beheer van deze gegevens is belangrijk. Hoe meer je weet over leads en klanten, hoe beter je ze kunt bedienen en hoe groter de kans op een verkoop. Maar ook als je een CRM-systeem gebruikt, blijven uitdagingen over. Ik... Read more »
  • 4 automatiseringstools voor maximale tijdwinst
    Er zijn veel tools waarmee je veel zaken in je bedrijf kunt automatiseren, zonder grote kosten. In dit artikel deel ik mijn ervaringen met Typeform, Airtable, Gmail en Zapier aan de hand van een voorbeeld (orderverwerking). Zo hoop ik je te inspireren, daarbij ben ik ook benieuwd naar jouw tips... Read more »
  • Customer obsession is key: de lessen van Sky
    De organisatie die de beste digitale beleving (‘digital experience‘) biedt, heeft de grootste kans om te overleven in onze snel veranderende wereld. Dit vereist een obsessie met de klantbeleving (‘customer obsession‘) waar organisaties nu mee moeten beginnen, voordat het te laat is. Dat inzicht was de rode draad op het... Read more »
(Bezocht 16 times, 2 visits today)

Pin It on Pinterest

Share This
Mijn Web Nieuws